HİÇ | Tiktokçulu Yerli Dizi, Fenomenler & Platformlar (İçimde Kalanlar)

  Показвания 1,588,434

Murat Soner

преди 2 месеца

Hiç dizi ile ilgili yorumlarımı çok sormuştunuz, işte cevabı. Ama bu videoda sadece Blu TV'nin bu dizisi ile ilgili değil içimde kalıp birikenlerden de bahsettim. Çağatay Ulusoy'un Yeşilçam dizisinden, bir ufak Kıvanç Tatlıtuğ'un Bir Denizaltı Hikayesi'nden, dijital platformlardan, senden, benden, bizden...
Daha önceki videolarımdan bunlar da dikkatini çekebilir belki;
EXXEN'deki Bütün Dizileri İnceledim - İşte Bu Benim Masalım, Sihirli Annem ve Dahası
bgpost.info/post/q82P0ISlhp-hyIU/video
AKINCI Dizi İncelemesi - Whatsapp'ını Silen Yerli Süper Kahraman
bgpost.info/post/vsCPz6ySn6SCrmA/video
Sosyal Medya Hesaplarım;
Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

Коментари
Zeynep Kılıç
Zeynep Kılıç преди 3 часа
Tiktokcular bu kadarsınız "HİÇ" siniz. Şole insalar para kazaniyo yeşilçam oyuncuları aç kaliyorlardı.
YOUNG HEE ᄋᄉᄋ 2
YOUNG HEE ᄋᄉᄋ 2 преди 15 часа
"Özenti " lik adlı video saollasin abicim ağzına sağlık.
Zeynep
Zeynep преди 16 часа
Vip fizikte kemal hocayla çok benziyonuz
Başak Army'
Başak Army' преди ден
1,5 dislike tiktok fenomenleri ve mükemmel fanları dfhbıpuadsghıdsufhasoduş
AHMET EGE GÜNYOL
AHMET EGE GÜNYOL преди 6 часа
Aynen OGIGIFIF
Gamze A.
Gamze A. преди ден
Konuş abi sen hiç susmadan konuş👏🏻
alaittin istanbullu
alaittin istanbullu преди ден
Valla abi yeminle aboneyim:)
Tuğçe Arslan swiftie
Tuğçe Arslan swiftie преди ден
Herhangi bir yerde tiktok videosu ile karşılaşınca inanın gülerek izliyorum. Erkek veya kadın fark etmez kendilerini maymun ediyolar..
Emrah Kosan
Emrah Kosan преди ден
Bir zamanlar kıbrıs ☺️☺️
zeynebb
zeynebb преди 2 дни
Kuzum sen böyle diyince hemen abone oldum
Zeynep Köksal
Zeynep Köksal преди 2 дни
Blackpink ile ilgili video yapar mısın.. Lütfen ✨
aslı altılar
aslı altılar преди 2 дни
Tam utandığım için abone olacaktım bi baktım zaten aboneymişim 😉
Rumeysa
Rumeysa преди 2 дни
Nə kadar doğru söylüyorsunuz.. Dizide ne görüyorsak gerçek hayat da o 🙄
Sub dinlemeye geldim
Sub dinlemeye geldim преди 2 дни
Eskiden şarkıcı olanlar ünlü olurdu şimdi ünlü olanlar şarkıcı oluyor🙌🏻😩
birisi
birisi преди 2 дни
Sen açıksözlülüğün, tırnak içinde gerçek açıksözlülüğün vücut bulmuş halisin. Bu ülke bu gençlere bırakılmadı
Kübra B.
Kübra B. преди 2 дни
Şu Tik Toku hiç merak edip yüklemedim, Kendime hakaret gibi birşey..
Emine BAYRAQDAR
Emine BAYRAQDAR преди 2 дни
Abi videolarin cok guzel ✨✨✨
Fati Sene
Fati Sene преди 2 дни
Sonda koptum yaa
Fati Sene
Fati Sene преди 2 дни
Abi her videonda ayakta alkışlayasım geliyor 👏👏👏
Lavinia Lavinia
Lavinia Lavinia преди 3 дни
Abi senin kanalını çok beğeniyorum!!!
Erşan Kuneri
Erşan Kuneri преди 3 дни
rezillik diz boyu ...allahdan benim bi youtube bum var .
Ceylin Arpalı
Ceylin Arpalı преди 3 дни
Millet deliye hasret biz akıllıyaydı şimdi millet tiktok a hasret biz youtube facebook ya da instagram a hasretiz bu ne ya!?
serap sever
serap sever преди 3 дни
Bu ülkeye senin gibi gerçekleri söyleyebilen kişiler lazım gerçekten.
Gloss Edits
Gloss Edits преди 3 дни
Asla izlemem! En başta parama yazık bee
Yusuf bahri Üner
Yusuf bahri Üner преди 3 дни
Lock and key yap abi lütfen
Sude Demir
Sude Demir преди 4 дни
Adam haklı abi dağılın
Iskender
Iskender преди 4 дни
Ya Murat abi sen ne güzel bir insansın. Hep böyle kal. Saygılarımla. 💐
Sema Saz
Sema Saz преди 4 дни
1,5k dislike = aptalca tiktok videolar izleyen ergen aptallar
Hatice
Hatice преди 4 дни
Şükürler olsun hâlâ bir şeylerin bilincinde olan nereye gittiğimizi düşünen insanlar var. 🙏🏻
Hiranur Ceylan
Hiranur Ceylan преди 4 дни
Çok haklısın valla
hln 0_0
hln 0_0 преди 4 дни
Tiktok videolarını sansürleyip gösteren grall
Arzu Kaya
Arzu Kaya преди 4 дни
Abone olmadan izliyordum ama bu videodan sonra abone oldum...😊😊
ranch ister misin çocuk adam
ranch ister misin çocuk adam преди 4 дни
Tiktoka admin lazim
Kayla İpek
Kayla İpek преди 4 дни
Siz gerçekten dinlemesi çok keyifli, dikkati çok kuvvetli ve yorum yeteneği çok iyi bir insansınız. Espiri anlayışınız ailecek yüzümüzü güldürüyor, günümüzü güzelleştiriyorsunuz. Ailecek size ve bu pozitif enerjinize hayranız😊
Derin Aynaci
Derin Aynaci преди 4 дни
1:20 tükürüyormu ben mi yanlış gördüm
medine _01
medine _01 преди 4 дни
Abone oldum 😉😉
Ali Cefa
Ali Cefa преди 4 дни
Aw eskiden TT kullandigim için kendimden utanıyorum 1,2 kişi hariç gerçekten hiç emek yok emek verenlerde kendini orda harcıyor iyi ki silip kurtulmuşum kullanan varsa silsin
fatmanur atasoy
fatmanur atasoy преди 4 дни
Şu an saat 02:17 ders çalışmaya ara verip youtubede gezerken videoyu gördüm ve dedim ki şunu izleyim de keyfim yerine gelsin. Şu mükemmel (!!!!!!!!!!!!) projeleri bu kadar güzel yorumladığın için sağ ol Murat Soner:)
Gul oz
Gul oz преди 4 дни
Son kısım harika video tamamı ile çok güzel ama son cuk oturmuş olayi özetlemiş
Yesim Karadag
Yesim Karadag преди 4 дни
Biz yıllarca okuyoruz çalışıyoruz hayallerimizi gerçekleştirmek için tiktokçular iki dans ediyo milyonlar kazanıyo, hiç adil değil şu dünya etimden kemiğinden nefret ettim..
yorgun bıkkın
yorgun bıkkın преди 2 дни
çok doğru
Ensar Murat Taş
Ensar Murat Taş преди 4 дни
Bu tiktokerlar amip gibi ürüyor aq
Yusuf Mrz
Yusuf Mrz преди 4 дни
Murat Ab Video Güzelde Sen Daha Güzelsin İstemeyin Olm İstek İstemeyin Yaw
Az A,
Az A, преди 5 дни
Sadece gulerim😀
Cemre
Cemre преди 5 дни
Abi bize dizi önerir misin
DANGANRONPA FAN
DANGANRONPA FAN преди 5 дни
bazı insanların %0,09 abone olanlar vardı onlara yazık ya
Adnan Özçan
Adnan Özçan преди 5 дни
"HİÇ"
Kumru Isli
Kumru Isli преди 5 дни
cidden bunlardan midem bulandı ama vücudum kusmayı bile bunlara layık görmüyor
esma karaman
esma karaman преди 5 дни
Tiktok videolarını sağlığımız için blurlayan Murat Soner adamlığı...
Corvo Attano
Corvo Attano преди 6 дни
Helal be reyiz, içimizdeki haykıramadığımız sessin Vallahi Billahi
Deniz yasemin Aba
Deniz yasemin Aba преди 6 дни
ya yine bir şey isteyeceğim ama güldür güldürüde eleştirirmisin sonuçta oda dizi
Bəsti Suleymanli
Bəsti Suleymanli преди 6 дни
Artık söyledin
Gizem Seçgin
Gizem Seçgin преди 6 дни
Tek kelimeyle haklısın sesim oluyorsun resmen BGpost u bile mahvettiler ne tiktok ne instagram ne facebook vs vs kullanmıyorum ama zorla BGpost a bile tiktok videoları instagram hikayeleri düşüyor. Istesem kullanırdım zaten dimi bu nasıl bisey gercekten insanları iyice böyle çirkinliğin içine sokmaya çalışıyorlar...
Giyas Saldıran
Giyas Saldıran преди 6 дни
Ben daha 14 yaşında tiktok indirmemiş tertemiz, nesli tükenmekte olan genç sınıfındayım.
Hatice Nur Çakır
Hatice Nur Çakır преди 6 дни
O kadar haklısınız ki...
Mercem Kılıç
Mercem Kılıç преди 6 дни
Tik tok fenomenlerinin çoğu bu işe para için giriyorlar ,ülkemizde eğitim seviyesi ve maddi düzey daha yüksek olsaydı tik tok gibi uygulamalara eğilim azalırdı.
Çağrı Erkan
Çağrı Erkan преди 7 дни
Komik videolar izle HD ırmak gerçeği açıklıyor çok güzel olmuş ama ters düşen bir amcidir ve sevilen çizgi filmi izle HD ırmak için hemen tıklayın Anadolu markaları Malatya'ya çok güzel olmuş ama ben fen bilimleri dershanesi ile irtibata geçebilirsiniz bu çerçevede forum sağlık kızımın yanında olacağım diye bir gaysin çok güzel olmuş ama ters düşen bir amcidir için hemen Facebook ile bağlan Facebook ve Twitter gibi çok önemli ve sevilen dizisi Çalıkuşu izle izle HD ırmak çok daha büyük olan bir amcidir ve sevilen dizisi Çalıkuşu son be çok
reyyan oduncu
reyyan oduncu преди 7 дни
abone olmadığımı farketmek
Msp Autumn
Msp Autumn преди 7 дни
Tik tok uygulamasının açıklaması = kendimi nasıl bir videoyla rezil edebilirim acabaa
Murat Çakmakçı
Murat Çakmakçı преди 7 дни
Tamam abone oldum 👌 Bu ne küfürdür arkadaş 😂
Elanur Karataş
Elanur Karataş преди 7 дни
Abi nekadar icin de birik tirmiş sin
Belinay Erdem
Belinay Erdem преди 7 дни
İnsanların para için edeplerini ve ahlaklarını hiçe saydıkları bir uygulama.
Ghidorah
Ghidorah преди 7 дни
İnşallah yine kamerya doğru yürüyüp film çekmezler.
Özlem Hatıl
Özlem Hatıl преди 7 дни
Ben daha iyi dizi çekerim
Selvi TAŞBAŞI
Selvi TAŞBAŞI преди 7 дни
Dislikelar fanlar sjxtwpuxoxns
Sahra Saniel
Sahra Saniel преди 7 дни
Böyle insanları bilinçlendirici anlamlı videolar çekip kamuoyuna duyurduğun için İYKİ varsın Murat Soner. 💪
Elif Kar
Elif Kar преди 7 дни
Abi çok iyisin ya
Eymen Ezel Kırca
Eymen Ezel Kırca преди 7 дни
aileniz ile aranız kötü ise , ailenize tik tok izletin o zaman size şükür edecekler
Gamze Görgülü
Gamze Görgülü преди 7 дни
Sonu efsane ahdhfhhhhfj
metin aydogdu
metin aydogdu преди 8 дни
Kralsın
YILDIRIM GAMER
YILDIRIM GAMER преди 8 дни
Salak dizilerde gerizekalılık çağı atlıyoruz
Fatma Özlem Yalman
Fatma Özlem Yalman преди 8 дни
01:47 🤣🤣🤣 hiç tam olmuş
berkant bilir
berkant bilir преди 8 дни
Kaliteli içeriklerin adresi.
Irem Irem
Irem Irem преди 8 дни
yeşilcam holywood dizisinin çakması olabilir mi?
zuhal ozmen
zuhal ozmen преди 8 дни
bu kadar harıka bir anlatım cidden görmedim
Şerife K
Şerife K преди 8 дни
Umarım birileri sizi de taklit eder de biz ne yaşıyoruz diye soranların da sesi biraz daha yükselir.
ONUR SÖNMEZ
ONUR SÖNMEZ преди 8 дни
Abone oldum
zey
zey преди 8 дни
ne desem bilemiyorum çok haklısın
Zehra Doğru
Zehra Doğru преди 8 дни
Mükemmelsiiiiiiiiinnnn
Zehra Doğru
Zehra Doğru преди 8 дни
Harikasın
Zehra Doğru
Zehra Doğru преди 8 дни
Mükemmellik sensin
Zehra Doğru
Zehra Doğru преди 8 дни
Sadece sana mükemmel olduğunu söylemek istiyorum
Zehra Doğru
Zehra Doğru преди 8 дни
Bu video mükemmel
Zehra Doğru
Zehra Doğru преди 8 дни
Mükemmel videon
Zehra Doğru
Zehra Doğru преди 8 дни
Videon mükemmel
veda sinan
veda sinan преди 8 дни
Cok iyisin👍Yine hem hak verdim hem güldüm
Havva Arslan
Havva Arslan преди 8 дни
Boyle bir dönemin insani olmak imtihan olarak hepimize yeterde artar bile cok yazik
Dilara Ceylan
Dilara Ceylan преди 8 дни
Çocuklar bunları izlemesin
Bahriyeli
Bahriyeli преди 8 дни
ülkemizde TV de o kadar çok yasak varki. dijital platformlarda yayınlanan şeyler aslında insanların içindekilerin patlaması. . ki sokaklarda gösterilenlerden çok daha fazlası yaşanıyor her an. herkezin de bildiği gibi.
Volkan Yakr
Volkan Yakr преди 8 дни
Her malın bir alıcısı vardır abi bosver
mr. bear
mr. bear преди 9 дни
Iyilikten napacaklarını şaşırmışlar😂😂😂
Nuri Gülbaş
Nuri Gülbaş преди 9 дни
tik tikileri tok tokmakcılara tanıtma platformu
nunu
nunu преди 9 дни
Tamam tik toktakilerin hepsi iyrənc videolar çekmiyor ama yani nasıl desem tik tokcuyuda alıp dizide oynatmassin mesela Enes batur kendi filmini yaptı ama bence nə biliyim pekde güzel bir dizi deyil ilk bölüm izledim iyrəndim yani
züleyha Uyar
züleyha Uyar преди 9 дни
Tik tok kapansın 🤦🤦🤦
Younger Toguro
Younger Toguro преди 9 дни
Din ve kültür hakkinda konusmak suc oldu ama...iste edep ahlak olamyinca gelinecek durum bu...BATIyoruz kaptan...
zeliha uyanık
zeliha uyanık преди 9 дни
Tek tipliğe ramak kala dicem ama olmayacak herkes tep tip artık "arkadaşına bile aa onu sen sandım ya olduk" iğrendim bu çağdan...
Merve Turan
Merve Turan преди 9 дни
Oturdum Murat Soner'in yorumlarının haklılığının artık dikkate alınmasını bekliyorum
Ahsen Taştan
Ahsen Taştan преди 9 дни
Bu kızlar ne kadar da iyilik sever insanlarmış ya
1bitchprenses amelyus
1bitchprenses amelyus преди 9 дни
Bu adam çok baydi ya
Zeynep Tanışma
Zeynep Tanışma преди 9 дни
Diğer ülkeler tik tok saçma diyip kapatıyor bizimkiler, gerçekten acı verici
Elif M
Elif M преди 9 дни
AHLAKSIZLIĞIN HÜKMETTIĞI YER TİKTOK!
Ben
Ben преди 10 дни
Abi sen videoyla ilgili yorum yapmamızı iste biz yaparız apiii
Camdaki Ninja FATMA İncelemesi - Tüm Saçmalıklar (Spoiler İçerir)
10:20
Rich Jail vs Broke Jail/ 17 Funny Situations
10:22
WooHoo WHOA
Показвания 12 млн.
ТОП 10 ДЕЦА, ОЦЕЛЕЛИ по ЧУДО
17:00
'Айде БГ
Показвания 125 хил.
DİZİDE OYNADIM, KENDİMİ ELEŞTİRDİM | HİLE DİZİSİ (Spoilerlı)
07:09
CAMDAKİ KIZ ELEŞTİRİSİ - Bu Kez Ağır Konuşacağım!
10:23
Murat Soner
Показвания 3,3 млн.
Öğretmen Dizisi İnceleme ve Eleştiri | Orijinali vs Bizimki
05:14
Murat Soner
Показвания 1,9 млн.
SON YAZ Dizi İncelemesi - İnanması Zor ama...
08:11
Murat Soner
Показвания 1,3 млн.
Survivor İnceleme - Onlar mı Survivor Biz mi?
05:08
Murat Soner
Показвания 1,4 млн.
KIRMIZI ODA İnceleme - Ben Böyle Bir Şey Görmedim!
08:18
Murat Soner
Показвания 3,2 млн.
YERLİ DİZİ TARİHİNİN EN SAÇMA SAHNELERİ | Bölüm 1
10:43
Murat Soner
Показвания 1,6 млн.
Tam Kapanmalık ÇOK ACAYİP DİZİ ÖNERİLERİ
06:23
Murat Soner
Показвания 623 хил.
Siz Seçtiniz! GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ 10 YERLİ DİZİ
10:10
Murat Soner
Показвания 2 млн.
Rich Jail vs Broke Jail/ 17 Funny Situations
10:22
WooHoo WHOA
Показвания 12 млн.
ТОП 10 ДЕЦА, ОЦЕЛЕЛИ по ЧУДО
17:00
'Айде БГ
Показвания 125 хил.
Çukur 4. Sezon 36. Bölüm Fragman
1:09
Çukur
Показвания 4,2 млн.
oh no challenge 🤣 2021 @kingjafi_rock
0:20
King Jafi rock
Показвания 63 млн.
Masumiyet 11. Bölüm
2:5:58
Masumiyet
Показвания 1,7 млн.
"На кафе" с Мария Илиева (29.04.2021)
28:42
На Кафе
Показвания 58 хил.