Maria ile Mustafa, Şeref Sözü ve Diğerleri | Yayından Kaldırılacak Diziler ve Final Yapanlar

  Показвания 1,583,938

Murat Soner

преди 6 месеца

RADI'i ücretsiz indirmek için bu linklere tıklayabilir; ✅ IOS: clik.cc/SoDxg ✅ ANDROID: clik.cc/VYxtD ✅ PC: clik.cc/TBDrI ve özel başlangıç paketine💥önümüzdeki 30 gün boyunca ulaşabilirsin.
Bu videoda yayından kaldırılan, yani hikayeyi bitiremeden final yapanlardan ve yapması muhtemel dizilerden bahsedeceğim. Yani Yavaş yavaş izleme alışkanlıklarımızın değişiyo olmasından. Bunda evde geçirdiğimiz günlerde Netflix'e akın edilmesinin bi katkısı elbette var ama sanırım cidden YETTİ!
İşte videoda bahsettiğim diziler;
00:30 İyi Günde Kötü Günde
01:19 Bay Yanlış
01:38 Çatı Katı Aşk ve Gençliğim Eyvah
03:32 Şeref Sözü
05:48 Maria ile Mustafa
06:50 Yeni Hayat
07:47 Öğretmen
Belki şu videolar da dikkatinizi çekebilir;
MASUMLAR APARTMANI İnceleme - Yeni Dünya Rekoru!
bgpost.info/post/urGalKqPm5qQmZ8/video
KIRMIZI ODA İnceleme - Ben Böyle Bir Şey Görmedim!
bgpost.info/post/y7afq367aKKb2pM/video
Sosyal Medya Hesaplarım;
Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

Коментари
Murat Soner
Murat Soner преди 6 месеца
RADI'i ücretsiz indirmek için bu linklere tıklayabilir; ✅ IOS: clik.cc/SoDxg ✅ ANDROID: clik.cc/VYxtD ✅ PC: clik.cc/TBDrI ve özel başlangıç paketine💥önümüzdeki 30 gün boyunca ulaşabilirsin.
Hank Hudson
Hank Hudson преди месец
@Corbin Carter Damn! It took roughly 10 minutes but it actually worked!!
Corbin Carter
Corbin Carter преди месец
Dont know if anyone cares but in less than 15 minutes I hacked my girl friends Instagram account by using Instaportal. You can find it by Googling for InstaPortal account hacker enjoy!
Talip Kilic
Talip Kilic преди месец
K
Talip Kilic
Talip Kilic преди месец
Jh
angelıa pertoıe.
angelıa pertoıe. преди 2 месеца
abi çok zeki birisin ciddiyim konuşmadan fln belli yani
Evde Kal Türkiye Türkiye
Evde Kal Türkiye Türkiye преди ден
Pokemon karekteri toplar gibi karekter topluyoruz 😅👍😁
Nazlı
Nazlı преди ден
Dizi önerisi yapabilir misiniiiz
Engin pekcoskun
Engin pekcoskun преди ден
ABİ ARADA Bİ KAMERA ARKASINIDA KOYARMISIN ÇOK KOİMİK OLUYO VE KUZEY YILDIZIDA GELSİN
naz sever
naz sever преди 3 дни
Türk dizileri çok saçma ya konak,enişte ilişkisi,aldatilan kadin-erkek,dayak bu kadar işte
naz sever
naz sever преди 3 дни
Can yamani ünlü yapanlarin kafasina
Naide
Naide преди 4 дни
6:23 buyrun tepe tepe dinleyin :)))
Kral Fenerli
Kral Fenerli преди 5 дни
ÌRONÌLI BIR SEKILDE ANLATMISSIN ONLAR KALDIRILMIS OLABÙLÙ, AMA BIZ SENI KALDIRMAYIZ REYTINGIN TAVANDA CIG KOFTE GIBI YAPISTI CUNKÌ😅😅😅
Daşdelen Daşdelen
Daşdelen Daşdelen преди 5 дни
Çok güzel gömdün.
Ceylin Kar
Ceylin Kar преди 5 дни
4:03
Ceylin Kar
Ceylin Kar преди 5 дни
5:33 gülme garantili hdhdjdkdkf
Qızılgül Quliyeva
Qızılgül Quliyeva преди 5 дни
Yıllardır kesfetimde görüp neden hiç tiklamamışım ya 😩hemen abone oldum 😀
Serdar Gündogdu
Serdar Gündogdu преди 5 дни
Ama bu diziiiii 😜
yağmur Gülle
yağmur Gülle преди 6 дни
Gençliğim eyvah güzel bir diziydi ya
Türk Dil Kurumu
Türk Dil Kurumu преди 5 дни
Evet senaryo da çok akıllıca yazılmıştı. Tek sorun Azra'nın ikisine de aşık olmasıydı ama genel olarak beğendiğim tek yaz dizisiydi.
Giyas Saldıran
Giyas Saldıran преди 6 дни
Bir daha saçmalamakta nirvanayı bulan dizileri izlemeyeceğime Murat Soner'in abone sayısı kadar yemin ediyorum..
RANA YAVAŞ
RANA YAVAŞ преди 6 дни
ya bu r li erkek nedir
BRAWLER AHMET
BRAWLER AHMET преди 8 дни
6:23
ChePHeLL
ChePHeLL преди 8 дни
5 kardeş dizisi vardı bence güzeldi de fakat çok çabuk kaldırdılar birde Ali Atay ve Aslı Enver in oynadığı bir dizi vardı oda öyle şayet
Zehra Doğru
Zehra Doğru преди 8 дни
Abi beeee sen de miii reklam verdiğine inanamıyorum bunu neden yaptın para için değil dimi senden hiç beklemezdim bize kitap önereceğime IQ seviyesini düşürecek oyunlar mı öneriyorsun sen değil miydin eskiler ne güzel dışarda beraber oynarlardı diye gerçekten çok hayalkırıklığına uğradım😭😭😭😭
Zemzesu Oğuzhan
Zemzesu Oğuzhan преди 8 дни
6:24 tööre, namıs, intikom
Nur Taşcı
Nur Taşcı преди 8 дни
7:29 efsane söylemişsin şarkıyı ^_^
Şelale Aksu
Şelale Aksu преди 10 дни
Murat sonerin kanalına girince çıkamıyorumya adamın videolar sarıyor 😅✨
Sema Günyak
Sema Günyak преди 10 дни
Bi kere de haklı çıkma 😂
TekSevdamızTÜRKİYE
TekSevdamızTÜRKİYE преди 11 дни
İyi günde kötü günde Sadece altı bölümde Ne kafiye ama
Joker Joker_1058
Joker Joker_1058 преди 11 дни
bir insan sponsorlara bu kadar iyi bağlar mı
TekSevdamızTÜRKİYE
TekSevdamızTÜRKİYE преди 11 дни
Dünyada 7 milyar insan nüfusu var 4 milyarı kadın olunca mecbur erkek başına düşen kadın sayısı kişi başına düşen akıldan fazla oluyor 😂 Seviliyorsun murat abim ❤️😘
Ayla Aydın
Ayla Aydın преди 12 дни
NuğMıS
Eda Bolat Edits
Eda Bolat Edits преди 13 дни
yeni hayat kaçıncı bölüm final
Kar Tanesi
Kar Tanesi преди 13 дни
Adam arada da reklamı sıkıştırdı ya helal olsun...😅
ASİL ZADE
ASİL ZADE преди 13 дни
Her taşı sarı olan memlekette töre yok
Zeynep Nisa Özcan
Zeynep Nisa Özcan преди 14 дни
06:24 Töre ve NOOMESSS
Berkan Turalıoğlu
Berkan Turalıoğlu преди 14 дни
öğretmenin reytinglerinin düşme sebebi pandemi başladığında diğer dizilere göre daha uzun ara verdikleri için. diziyi unutmuştuk.
Nisa Nur Şahin
Nisa Nur Şahin преди 14 дни
6:24 töre ve numıss kfgdkkdkskd
SAKIN PROFİL RESMİMİ OKUMA
SAKIN PROFİL RESMİMİ OKUMA преди 15 дни
Diziler biz türk dizisiyiz diye bağırıyo adeta
Elif Kan
Elif Kan преди 16 дни
Kuzey yıldızı yaparmısın??🙂🙂
Abc Def
Abc Def преди 16 дни
Ah be Şubat gibi kaliteli bir dizi den sonra Leyyal i maria ile mustafa gibi klişe bir dizi de oynatan hayat ne yapmaz bize
Aydanur TERZİ
Aydanur TERZİ преди 17 дни
Of çok güldüm jkkasd
Yosun x
Yosun x преди 17 дни
konuşurken konuşurken nasıl lafı reklama getiriyosun ankamıyorum normalde geçerim ama o kadar iyi anlatıyorsunki onu bile dinledim helal valla
Semih Bilen
Semih Bilen преди 18 дни
Nevşehirde töre nin t si yok be (nevşehirliyim)
milady
milady преди 18 дни
İlk bahsedilen dizi uyarlama olabilir mi acaba, buna benzer bir dizi klibi gördüm sanki.
Berivan Dayanan
Berivan Dayanan преди 20 дни
Töreğ nomısss
Blue Moon
Blue Moon преди 20 дни
Töre ve nomıs 😆😂😂 çıldırıyorum
Emine Varlı
Emine Varlı преди 23 дни
Bence öğretmen çok güzel diziydi ilker kaleli mug ve en azindan o diziden bir ders çıkarıyoruz ne aldatma var ne bişey 🙂
Öğrenci Diyetisyen
Öğrenci Diyetisyen преди 23 дни
4:16 TAM OLARAK TEPKİM EHSUEUHEEUEHEHDBDKWKEEJ
Mehmet Kemal Şahbaz
Mehmet Kemal Şahbaz преди 24 дни
Töre ve nomıs
Ali Ercan
Ali Ercan преди 24 дни
raidin yapılabilecek en iyi reklamını yapan youtubersın murat abi :D
Esra Ozer
Esra Ozer преди 25 дни
Zırt pırt reklam çıkmasın diye premium üyeliği aldım youtube da bide burda oyun dinliyorum başlarım böyle işe
ecrin aslan
ecrin aslan преди 25 дни
sevmiyorsan izleme o zaman hep dalga geçin saten dizilerle
Emine Poyraz
Emine Poyraz преди 26 дни
Murat abi seslendirmen acaba ayreten iyiki varsın murat abiii
Furkan Durmuş
Furkan Durmuş преди 28 дни
6:08 Kapadokya'da töre yok :D
Eslem #SaveRalph
Eslem #SaveRalph преди 29 дни
Gençliğim Eyvah güzeldi yaa
EMRAN MULLA
EMRAN MULLA преди 29 дни
👌👌👍
Ece Kucuk
Ece Kucuk преди месец
Nömüs 🤣🤣🤣🤣
SELAMXGYF2 #SAVERALPH
SELAMXGYF2 #SAVERALPH преди месец
8,5Bininci yorum
Fatima Rustamova
Fatima Rustamova преди месец
Sayfandan cikamiyorum🤗
alireza Erfan fazel
alireza Erfan fazel преди месец
Ağızdan gülememe çok iyi
Zeynep Sude Aydın
Zeynep Sude Aydın преди месец
Komple düğün paketi 🤣
Müberra Alp
Müberra Alp преди месец
"Oyun dizi karakterleri gibi bakismak değil savaşmak"ADAMSİN MURAT ABİ
Pink dream
Pink dream преди месец
0:00 0:13 arası baya komik ksjksjs
Elif Çelik
Elif Çelik преди месец
NUMIS
Zeynep Şen
Zeynep Şen преди месец
O şarkıyı nasıl söyledin ya abi? Sesin de güzelmiş
BKFC
BKFC преди месец
7:29 çıkardığı sesssss vhahahahahaa
Arzu Irmak Tavşan
Arzu Irmak Tavşan преди месец
Oyunu da eleştircek diye izledim reklammış son anda anladım 😆
Leyla Altınışık
Leyla Altınışık преди месец
Ayyyyyyhhhhh allahtan hiç birini seyretmiyorum zaten midemi bulandırıyor bu filmler...
şifalı bitkiler
şifalı bitkiler преди месец
Murat abinin bazı yerlerde mala anlatır gibi anlatması cok komik😂😂😂
muhammet ateşci
muhammet ateşci преди месец
O kadar saydığın birbirinin kopyası nomıs timsali dizilerden hala gınaa geldiğini anlamayan yapımcılar olduğu sürece her bölüm aynı şeyleri ısıtıp ısıtıp önümüze süren ve artık birçok izleyicide mide bulantısına neden olan polisiye dizilerinde reyting rekortmeni sayılmasına laf etmemen gerekiyor bence. Bizimkiler dizisi 14 sene sürmesine rağmen her bölüm ayrı konuyu ele alıyordu.
Fatih Mehmet
Fatih Mehmet преди месец
Keşke her videona tiklanmada otomatjk like atsa, elimden gelse like butonunu kiracam 😁👏
Muhammet Yusuf Kaya
Muhammet Yusuf Kaya преди месец
Murat soner once sait
Muhammet Yusuf Kaya
Muhammet Yusuf Kaya преди месец
Murat soner once said
Muhammet Yusuf Kaya
Muhammet Yusuf Kaya преди месец
Murat soner once said
Muhammet Yusuf Kaya
Muhammet Yusuf Kaya преди месец
Murat soner once said
Muhammet Yusuf Kaya
Muhammet Yusuf Kaya преди месец
Murat soner once said
Muhammet Yusuf Kaya
Muhammet Yusuf Kaya преди месец
Murat soner once said
Muhammet Yusuf Kaya
Muhammet Yusuf Kaya преди месец
Murat soner once said
Muhammet Yusuf Kaya
Muhammet Yusuf Kaya преди месец
Murat soner once said
Muhammet Yusuf Kaya
Muhammet Yusuf Kaya преди месец
Murat soner once said
Narcissus
Narcissus преди месец
Kanal 7'de Emanet diye bir dizi var bir bakar mısınız bizi bu ızdıraptan kurtarın
Mirac Tabak
Mirac Tabak преди месец
Töreeee, nomısss, intikoğğğmmm
Wacky Things
Wacky Things преди месец
izledikten sonra gidip hepsine tek tek dislike sonra spam atmam bi halta yaramıycak ama yinede yapıyorumkljfvhdfnfgnmdfs
Taner Mevsim
Taner Mevsim преди месец
Nereden geliyor bu değirmenin suyu diye hep merak etmişimdir. Sadece Başrol oyuncularına bölüm başı yüz milyarlar verilen sonra çöp olan bu dizileri kimler nasıl hangi parayla çekiyor. Nasıl batmıyorlar.
Etcixdq
Etcixdq преди месец
film den oyuna geçiş nası yaptın be abi qwe
Aleyna Özdemir
Aleyna Özdemir преди месец
Yav yokmu şu hani çalan kapıyıdeilde tıkanan lavaboyu açmaya çalışan dizi
Selim Ülkü
Selim Ülkü преди месец
Saydığı tüm diziler den sadece Bay yanlış’ı duymuştum o kadar KFKSLSKDJKD
DAVUT KARALI
DAVUT KARALI преди месец
6:22 töre ve numısss
Rüya
Rüya преди месец
"3R li erkek" Allah'ın biri bana bunu açıklasın nolur 🤔🤔
Elesger Elesgerov
Elesger Elesgerov преди месец
7:30 sarkiyi ne guzel soylemishdin shshshhss
4teez for good life
4teez for good life преди месец
kaliteli video imhhh
eyüp daylak
eyüp daylak преди месец
Adam oyun reklamını bile mükemmel yapıyor yaa 😂
Ramazan Vlog elisi
Ramazan Vlog elisi преди месец
Oyuncular işsiz kalmasın diye yapılan diziler izlemirem izlemiycem izlemem agaa😞
Mira Köse
Mira Köse преди месец
Lutfen "avlu"dizini konu alin
KİM• ᎻᎯᏁᎯ
KİM• ᎻᎯᏁᎯ преди месец
Extraordinary you yap abi lütfen..
ღKÉKÉTÉMÁKÉKÉღ
ღKÉKÉTÉMÁKÉKÉღ преди месец
İyi günde kötü günde dizisini ilk bölümden son bölüme kadar izledik ablam ile. Bu arada abi gerçekten sana hayranım ya bu dizileri ben anlamıyorum (bağzılarını) sen tam benlik anlatıyorsun ve bana göre komik😂😂😂😂
Arda Altıntaş
Arda Altıntaş преди месец
Buraya 2 tiktok reklamı izleyerek geldim 🤢😔😔
Mademoiselle
Mademoiselle преди месец
villllolveyslavyuuuuğu
sinan elçin
sinan elçin преди месец
Ferrarisine tüp taktırmak istediği için elinden alındı hikayesi aslında herkesin düşünmesini istedikleri senaryo..tabi ki Bende hikayeye konu olan kişiyi tanıyan birisinden dinledim..yani bizzat olayın hiç bir anına şahit olmadığım için gerçek bu iddiasında değilim..ama dizilerin aksine bu olayın gerçek hikâyesinin Türk Aklı'nin orjinal fikirlerine daha uygun bir son olduğu kesin..
Bayram Demir
Bayram Demir преди месец
Gençliğim Eyvah dizisini inceler misin?(videoda pek değinmemişsin)
Bir Kız
Bir Kız преди месец
Ya şu adam uzun ve karışık cümleler kurunca anlamak için 5 dakkamı ayırıyorum 😅
İbrahim Yılmaz
İbrahim Yılmaz преди месец
o nasıl Raid reklamına giriştir mübarek 😂😂
Merve Nur Deveci
Merve Nur Deveci преди месец
7:27 Fon müziği kime ait 🤣🤣🤣🤣🤣gülmekten ağzım yarıldı 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Batuhan Ceri
Batuhan Ceri преди месец
murat abi cok iyisin inanki
Zümrüdüanka Dizi İncelemesi - Daha Önce Böylesini İzlemedim!
10:06
MENAJERİMİ ARA İnceleme - YAZIK OLDU!
06:06
Murat Soner
Показвания 1,5 млн.
Кървава Луна: СЕЗОН 2 ЕПИЗОД 4
24:19
The Boxing Antelope
Показвания 397 хил.
ESSENTIAL THINGS YOU CAN TEACH YOUR CHILD BY AGE 10
13:22
5-Minute Crafts LIKE
Показвания 9 млн.
MOM vs DAUGHTER || PARENTING HACKS From Crafty Moms
16:09
5-Minute Crafts LIKE
Показвания 540 хил.
ОТ ДНЕС ЗА УТРЕ В ДУБАЙ ★ КОЛКО СТРУВА
47:00
Valerie Yordanova
Показвания 63 хил.
BAY YANLIŞ İncelemesi & Can Yaman Hayranlarından Linç
08:06
Murat Soner
Показвания 1,9 млн.
SON YAZ Dizi İncelemesi - İnanması Zor ama...
08:11
Murat Soner
Показвания 1,3 млн.
SEFİRİN KIZI İnceleme | YUHH ARTIK!
10:07
Murat Soner
Показвания 2,9 млн.
Camdaki Ninja FATMA İncelemesi - Tüm Saçmalıklar (Spoiler İçerir)
10:20
Siz Seçtiniz! GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ 10 YERLİ DİZİ
10:10
Murat Soner
Показвания 2 млн.
Güvercin Dizisi İnceleme - Bi Kuyunun Dibi Kalmıştı
05:18
Murat Soner
Показвания 774 хил.
Кървава Луна: СЕЗОН 2 ЕПИЗОД 4
24:19
The Boxing Antelope
Показвания 397 хил.
ESSENTIAL THINGS YOU CAN TEACH YOUR CHILD BY AGE 10
13:22
5-Minute Crafts LIKE
Показвания 9 млн.
MOM vs DAUGHTER || PARENTING HACKS From Crafty Moms
16:09
5-Minute Crafts LIKE
Показвания 540 хил.
ОТ ДНЕС ЗА УТРЕ В ДУБАЙ ★ КОЛКО СТРУВА
47:00
Valerie Yordanova
Показвания 63 хил.
Menajerimi Ara 37. Bölüm 2. Fragman
0:57
Menajerimi Ara
Показвания 905 хил.
50 FARKLI CEZALI JENGA OYNADIK | DEVİREN SUYA DÜŞER! @Mert Eren
15:10
Cemre Solmaz
Показвания 837 хил.
oh no challenge 🤣 2021 @kingjafi_rock
0:20
King Jafi rock
Показвания 63 млн.
Doğduğun Ev Kaderindir | 42. Bölüm
2:36:06
Doğduğun Ev Kaderindir
Показвания 2,1 млн.
HELLUVA BOSS - The Harvest Moon Festival // S1: Episode 5
18:04
Vivziepop
Показвания 12 млн.
Kazara Aşk 2. Tanıtım
0:42
STAR TV
Показвания 201 хил.
МАЙНКРАФТ PANCAKE ART CHALLENGE!
10:13
Studio Queen's
Показвания 127 хил.