TAM KAPANMAYA TAM 4 YENİ DİZİ ÖNERİSİ

  Показвания 743,604

Murat Soner

преди 5 месеца

Eve kapandığımız ve kapanacağımız bu günlerde, ekmek gibi lazım diye size önereceğim diziler var. Bu dizilerin hepsi beIN CONNECT’te…
Aşağıdaki linke tıklayarak, videoda bahsettiğim dizileri ve daha fazlasını 30 gün boyunca ücretsiz olarak izleyebilirsiniz;
www.beinconnect.com.tr/sinirsiz-eglence?
Sosyal Medya Hesaplarım;
Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

Коментари
ibrahim TV
ibrahim TV преди 7 часа
The undonıg szaten uyarlaması vardı ufak tefek cinayetlere benziyor 😁
Sudenur Kocatürk
Sudenur Kocatürk преди 2 дни
Insatıable dizisini incelemesi yapabilir misin??
Zeynep Uyanık
Zeynep Uyanık преди 7 дни
Queen's Gambit Allah rızası için abicim
00zeynep 00
00zeynep 00 преди 7 дни
video dizi önerisi değil gönül dağı istek yazma videosu 😅
Ecem Ünal
Ecem Ünal преди 10 дни
Adam 4 ay önce tam kapanma için video yapmış yaa helal
Yasemin çelik Nuhoğlu
Yasemin çelik Nuhoğlu преди 21 ден
Hepsini izledim çok güzel teşekkürler 👍
Nixie Bella
Nixie Bella преди месец
Lütfen sağlam bilim kurgu dizi yada film önerileri bekliyoruz!!!!
Nixie Bella
Nixie Bella преди месец
tüm videolarını izlememiş olabilirim belki bahsi geçmiştir ama bilim kurgu deyince hakkı yenmiş bir dizi var ismini geçirmek istedim burda, under the dome... yeni bir dizi değil ama hakkı pek verilmemiş.... stephen king in 2009 da yayınlanan aynı adlı kitabından uyarlanmış...
Salih
Salih преди месец
Murat abi sanırım son diziyi zaten onlardan önce çıkardık. Uzun zaman önce "ufak tefek cinayetler" adında bir tane dizi vardı.Ona benziyor.
samet çiftci
samet çiftci преди месец
bein connect de sorun var galiba 1.sezon yok bir çoğunda
Yo No
Yo No преди месец
Başlıktaki kız sadece bir sahnede var.Sırf memeleri büyük diye başlığa koymuşsun.
Yvzcn Club
Yvzcn Club преди месец
HBO diyosan aç Sopranosu izle
Ali YANIK
Ali YANIK преди месец
Embesil gibi konuşuyorsun be kardeşim
serdar tok
serdar tok преди месец
O degilde ic bir diziyi beyenmeyen adam reklami alinca dizi beyeniyor 😆😆
tarıg tarıg
tarıg tarıg преди месец
Bana bak be KANAL 7 DEKİ EMANET Tİ YORUMLA. KİMBİLİR NELER SOYLERSİN.🤢
out of control
out of control преди месец
netflix varken kim sıqer bein connencti mal
Yilmaz Arslan
Yilmaz Arslan преди месец
mart 2021 de 1 ay ücretsiz üye olduk denemeye fırsat vermiyor ki! Reklam süper ama ! hiçbirşey izletmiyor.....
Shizuka Masako
Shizuka Masako преди месец
Abi bi diziyi beğensen bile gömüyosun jdsjshxszjfds
cem arda
cem arda преди месец
Hugh Grant de yaşlanmış bee 😎
enteresan video avcısı
enteresan video avcısı преди месец
Escobar ve el chapo İlgisinizi cekiyorsa mafya tanrısı MALVERDE yi arastirmanizi tavsiye ederim.ilginc biyografi..
Fatih Çakıcı
Fatih Çakıcı преди месец
undoing hariç hepsi şahane
Gazi Özcan
Gazi Özcan преди 2 месеца
paralel evren kelimesi çok sakıncalı , biliyorsun '' paralel devlet '' den FETÖ ya gidildi , aman haaaaa
kemal sezgin
kemal sezgin преди 2 месеца
düşüncelerine değer veriyordum ama bein connect reklamı olarak sadece oradaki 4 diziyi önermen beni hayal kırıklığına uğrattı... undoing i izledim bu arada
Cihan Rasul
Cihan Rasul преди 2 месеца
ben türk dizilerini bıraktım kore dizisi izliyorum en azından her an dudaktan öpme var ama naif bir şekilde 1 saat bakışma yok gerdekte ancak bazı dizilerde final olarak evendikten sonra öpüşme ile başliyarak 1 dakikika bile sürmeden siyah karartı gösteriliyor yasak ilişki yok yaş hep aynı taciz yok dizi uzatılıp her zaman aralarına biri girmiyo girsede bazı dizilerde sadece bir kere bir bölüm bile sürmüyor gereksizce dizi uzatılmıyor çogu dizi en fazla 30 bölüm benim izlediklerimin hepsi 24 bölümden fazla değil 1 bölüm en fazla 40 dakika benim izlediklerim 40 bile degil benim için bir kore dizisine çekermisin we tv türkiye de kaplan ve gülün aşkı türkçe alt yazılı ve 24 bölümlük 1 bölüm 30 dakika lütfen bütün bölümleri izle özeliklede 24 . bölüm çok ağlatıyo we tv türkiye youtube dizisi lütfen
Luna Lovegood
Luna Lovegood преди 2 месеца
His dark materials dizisi için söyleyebileceğim tek şey: Bitmesin diye 2. sezonun finalini izlemeye kıyamıycaksınız ve büyük ihtimalle 3. sezonu beklerken senaristlere neden hala çıkmadı bu sezon diye saydırıcaksınız
Tolga unver
Tolga unver преди 2 месеца
La casa de papel bunu kesin listeye al
Nurevsan Colak
Nurevsan Colak преди 2 месеца
Dizi de izlemiyorum açıp açıp seni izliyorum abi hahahshsjd
Sarışınım 95
Sarışınım 95 преди 2 месеца
Çoğuna bakmayacağım
berna borekci
berna borekci преди 2 месеца
Anime bulamadım ama
Ahmet Okur
Ahmet Okur преди 2 месеца
Üye olursam başımı agritacaklar biliyorum o yüzden size de tavsiye etmem arkadaşlar
Kardelen Dogan
Kardelen Dogan преди 2 месеца
Abi sayende bütün dizilerden irendim teşekkürler
Mehmet Akif AYZİT
Mehmet Akif AYZİT преди 2 месеца
Reis hbo ve bein den reklam almışsın hayırlı olsun
Mihriban Zülal AKIN
Mihriban Zülal AKIN преди 2 месеца
Abi nolur maraşlı incelemesi yapar mısın
Aydın Güney
Aydın Güney преди 2 месеца
The Third Day dizisinde adamı adaya kız getirmiyor ki. Adam kızla adada karşılaşıyor
whoeraoyu
whoeraoyu преди 3 месеца
The Undoing, Ufak Tefek Cinayetler tadında bir şeye benziyor.
fatma
fatma преди 3 месеца
neşşfilikşşçilerrrde bunu beğenecekmi😬 murat soner fiillmmm dizi önermişşşş🧐
Yağmur Ceylan
Yağmur Ceylan преди 3 месеца
Teen wolf dizisini yorumlarmisin
Gökcen
Gökcen преди 3 месеца
G Ö N Ü L D A Ğ I Abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Mrb Bb
Mrb Bb преди 3 месеца
Şu sonuncu diziyi anlatmaya başlayınca bir an gözümde ufak tefek cinayetler canlandı
irem nur Yıldız
irem nur Yıldız преди 3 месеца
Gönül Dağı izlemedim ama herkes istemis bende istiom
YouTube Ve Sen
YouTube Ve Sen преди 3 месеца
Élite inceleme gelsin +1
Gökçe
Gökçe преди 3 месеца
Artık nolur Son Yaz gelsin!!
Dilara Bicil
Dilara Bicil преди 3 месеца
Göz filmini de incelemesini yaparmisin
The Pelinyon
The Pelinyon преди 3 месеца
gönül dağı inceleme
Susan Orucova
Susan Orucova преди 3 месеца
Bridgerton dizi incelemesi lutfen🙏🏻
Dr. Cookie
Dr. Cookie преди 3 месеца
sweet home izle pişman olmazsın
BORSA KARE
BORSA KARE преди 3 месеца
Tesekkurler.
sena kurt
sena kurt преди 3 месеца
sürekli trendlere giren maraşlı incelemesi gelir sanırım
Seval Savaş
Seval Savaş преди 3 месеца
Your Honner, The Young Pope, The New Pope , Better Call Saul, The Handmaid’s Tale. Bunlardan birinin yorumlarını yaptınız mı benim kaçırdım??? Açıkçası beğenilerimiz paralellik gösterecek mi merakımdan soruyorum.
Deniz Abay
Deniz Abay преди 3 месеца
The Undoing büyük beklentilerle başladı da, ha şimdi beklenmedik bir şey olacak, belki de az sonra, belki de dizi sonunda... dedirte dedirte bitti de, hiçbir 'plot twist' olmadı ya... Gerçekten büyük hayal kırıklığı oldu orada :') Oyunculuklar iyi ve merak faktörü sürekli canlı tutuluyor, dolayısıyla dizi bir çırpıda bitiyor. Maalesef ki sonu beklentileri karşılamıyor. The Third Day de görsel şölen sunanlardan ama ilk 3 bölümle son 3 bölümün kalitesi birbirini tutmuyor :D İlk 3 bölümde Utopia'daki esintiler hem görüntüde hem de müziklerde var diye bayağı heyecan yaptırdı. Son 3 bölüm zorlama geldi, olmasa da olurmuş.
Emine Basan
Emine Basan преди 3 месеца
Reklam almadıklarım out reklam aldıklarım in. ;)))
Ayşe YAĞLI
Ayşe YAĞLI преди 3 месеца
Kral stephen king yazmis yine enstitu alin okuyun okutun 📚allah size Uzun omur versin Murat bey 💜
Sefa Kılıç
Sefa Kılıç преди 3 месеца
Allah askina su adami rtuk baskani yapin ya
Nazo sultan
Nazo sultan преди 3 месеца
❤❤❤🖤🖤🖤🖤🖤
Sarp Çengel
Sarp Çengel преди 3 месеца
Murat bey,espirili yorumlarınıza bayılıyorum.Be in connect’i , birazcık az vurgulasanız diyorum.Sunumunuz,Videoların arasında çıkan reklamlara çok yakın.Teşekkürler.
Cennet Şahin
Cennet Şahin преди 3 месеца
Abicim bizim millet dram dan cok aşk dizisi, filmi izliyor sen aşk konulu tavsiye ver en iyisi :)
x y
x y преди 3 месеца
the undoıng sadakatsiz ve kırmızı oda piskiyatristiyle birleştirebilirler
Ayhan Alev
Ayhan Alev преди 3 месеца
Alaninda teksin Muratcim takipteyiz.
Şener güneş
Şener güneş преди 3 месеца
Bu adamın eleştiri ve önerileri ne izlememiz konusunda muazzam bir kaynak anlamadığım begenmeyenlerin sayısı ki onları anlamak da istemiyorum 🙃
Ozan Büt
Ozan Büt преди 3 месеца
0:30 müzik? hbf kanalında da duymuştum bir türlü bulamadım
Hacı Sami
Hacı Sami преди 3 месеца
Gönül dağı gelsin
Hilal Özbay
Hilal Özbay преди 3 месеца
Maraşlı
Sude Sülük
Sude Sülük преди 3 месеца
Abi maraşlıyı incelermisin
***COMAGATTE ***
***COMAGATTE *** преди 3 месеца
abi son yazı incelermisin hiç yoktan bi bak bı tory at ya efsane olmuş bence hele adaşım çağatayın oyunculuğu üfff
Gizemli biri
Gizemli biri преди 3 месеца
Eğlence derken osuruk İvedik in ekrana yansıması çok iyi bir ironi olmuş
Mustafa Bingul
Mustafa Bingul преди 3 месеца
Payitaht Abdulhamid videosunu yapsana Murat Abi
EYUP TURK
EYUP TURK преди 3 месеца
gönül dağı gelsin
-reaper -
-reaper - преди 3 месеца
gönül dağınıza sokiyim
LAÇIN.041 TV
LAÇIN.041 TV преди 4 месеца
Abi bir Azərbaycan dizisi yorumlarmisin nolursun🙏🙏🙏
Kerim Pekgegin
Kerim Pekgegin преди 4 месеца
👏🏻👏🏻👏🏻
BRN
BRN преди 4 месеца
Murat Abi her yerden yazıyorum.Mucize 2 Aşk filmini değerlendirir misin ? Alem hem gerçek bir film hatta gerçek hayat,gerçek aşk nasıl olurmuş bir görsün.⚠️⚠️
Gece Berberi
Gece Berberi преди 4 месеца
Ne reklam kasmışsın be
Çift Bilet
Çift Bilet преди 4 месеца
YENİ KANAL! film incelemeleri, podcastler ve sesli kitaplarla dolu bir kanalız. Göz atabilirsiniz. Desteklerinizi bekliyorum. 👍🙂
Aysun Küçük
Aysun Küçük преди 4 месеца
En son izlenecek dizi platformu çok sevgili @digiturk tur çünkü kendileri buharlaşan dizileri ile meşhurdurlar yeni dizi diye reklam yaparlar sadece digiturk te derler başlarsın 3 bölüm sonra dizi yok olur sonra warnerbros çekildi derler 10 larca dizi buhar olur şans vermekten bıktim gerçekten en son his dark materials çok övülüyor bu mecrada diye başladım 4. bölümde 1. sezonu buharlaştırdılar 2. sezonu artık sanırım 1. sezonu izlemeden izlemek gerekiyor gerçekten diğerlerine bir bakayım diyordum ama vazgeçtim dizi tam sardı keyifli derken resmen kendimi paramla rezil olmuş biçimde diziizle.bilmem ne com sitelerini kurcalarken buluyorum temmuz ayında taahhüt bitince sonsuza dek iliskimi keseceğim kimseye de tavsiye etmem !!!!!!
Gürsel ERŞAHİN
Gürsel ERŞAHİN преди 4 месеца
Size güvenip BeinConnect e uye oldum olmaz olaydım Uygulaması düzgün çalışmıyor sürekli hata veriyor. Daha bir diziyi bitirmeden ay doldu Bu yetmezmiş gibi üyeliği iptal etmeme rağmen üyelik ücreti kesildi. Başvuru yaptığımda üyeliğiniz gözükmüyor ama siz destek birimine mail atin deyip ,mail atinca da isi yokuşa sürüp duruyorlar Ben bulaştım siz bulaşmayın.
apricitas
apricitas преди 4 месеца
Sadakatsizin cinayet versiyonu mu :) İşte tam istediğim
Ahmet DEMİRCİ
Ahmet DEMİRCİ преди 4 месеца
Abi talihsiz seruvenler inceleme gelsin +1leyin
Riko Riko0
Riko Riko0 преди 4 месеца
Sol yanim incelemesi lutfen
Gunes Kilic
Gunes Kilic преди 4 месеца
Gonul dagi ve akinci lutfen
Munevver Aktutan
Munevver Aktutan преди 4 месеца
Kalk gidelim gelsin
iptv iptvb
iptv iptvb преди 4 месеца
Gonul dagi plase
Stewart ks
Stewart ks преди 4 месеца
Doğduğun ev kaderindir inceleyin pls
İtadori Yuji
İtadori Yuji преди 4 месеца
Abi lol inceleme yap
EmirEfe Sevinç
EmirEfe Sevinç преди 4 месеца
Bakalım hangileri uyarlanacak bunların
HASTASIYIZ DEDE
HASTASIYIZ DEDE преди 4 месеца
01:28 DRAMA GEREK YOK MURAT SONER VAR ABİ ADAMSIN
demci baba
demci baba преди 4 месеца
5 dizi beğensen hepsi aynı tarihlerde ayrı platformlarda yayınlansa 5 abonelik alsan 3 ordan 5 ordan iyi valla 😅
Tolga D
Tolga D преди 4 месеца
Baraj dizisini inceler misiniz henüz 19 bölüm oldu. Safa Önal'ın eserinden uyarlama. Like atın da görsün :)
kumsal egeli
kumsal egeli преди 4 месеца
Gönül Dağı önerisi yorumlarını beğenip gönül Dağı önerisi videosu çek demeye geldim abi çek lütfen sevecek misin merak ediyorum
rüya Yıldız
rüya Yıldız преди 4 месеца
abi baraj incelemesi de gelsin
Kuzgun & Ecel
Kuzgun & Ecel преди 4 месеца
4 fılmı ay yapım yapma dımı tatlı kucuk yalancılar 😂
Rasim Şimşek
Rasim Şimşek преди 4 месеца
Arkadaşlar la casa de papel tarzında sürükleyici dizi önerilerinizi bekliyoruz.teşekkürler
Ejder Mutlu
Ejder Mutlu преди 4 месеца
Ah be üstadım... Öyle dizi filmler izleyecek kadar vaktimiz olsaydı... Ben freelance çalışan bir dijital pazarlama danışmanıyım... Ancak seni izlemeye vakit ayırıyorum , bir de arada bir maç ve film... Bu da bize yeter gari... Sevgiler selamlar😎👍❤
somm somm
somm somm преди 4 месеца
Gönül dağı gelsin +
Nyenqua
Nyenqua преди 4 месеца
dönüldağı
Öznur Doğan
Öznur Doğan преди 4 месеца
Sol yanım gelsin
Muhammed Enes
Muhammed Enes преди 4 месеца
Arkadaşlar dizilerin 3 ü de +20 tl ek ücret talep ediliyor haberiniz olsun beğenin üstte kalsın :D
mery İnan
mery İnan преди 4 месеца
MURAT ABI GÖNÜL DAĞI ELESTIR NOLUUR
SHEWACSY
SHEWACSY преди 4 месеца
Yorumları okur murat Soner :Gönül Dağı gonul dağı gönül dagı Video giriş yapar : ısrarla yazdığıniz gönül dağını izledim izlemez olaydım bir uçak yapan wright kardeşler dur o degil miydi uçan bir cisim yapan kavgalı babaların amcaoğullari vs vs böyle birşey bekliyorum üşendim devamını getirmeye
Batuhan Şekerci
Batuhan Şekerci преди 4 месеца
Peaky blienders incele
Batuhan Şekerci
Batuhan Şekerci преди 4 месеца
Peaky blienders
Tam Kapanmalık ÇOK ACAYİP DİZİ ÖNERİLERİ
06:23
Murat Soner
Показвания 624 хил.
Siz Seçtiniz! GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ 10 YERLİ DİZİ
10:10
Murat Soner
Показвания 2 млн.
6 AYLIK BURUN AMELİYATI SÜRECİ VE HAKKIMDA ÇIKAN YALAN HABERLER!
31:23
ДАЙ МИ ОЩЕ ЕДНО ТАКОВА - Светът на Ванката
8:39
Светът на Ванката
Показвания 504 хил.
CHERNOBYL - DÜNYANIN EN İYİ DİZİSİ
04:55
Murat Soner
Показвания 1,1 млн.
MASUMİYET Dizi İncelemesi - Hala Yetmedi mi?
09:33
Murat Soner
Показвания 2 млн.
AKINCI Dizi İncelemesi - Whatsapp'ını Silen Yerli Süper Kahraman
08:50
Bir Oturuşta Bitireceğiniz Sürükleyici Mini Dizi Önerileri
11:05
Kültürflix
Показвания 2 хил.
Camdaki Ninja FATMA İncelemesi - Tüm Saçmalıklar (Spoiler İçerir)
10:20
6 AYLIK BURUN AMELİYATI SÜRECİ VE HAKKIMDA ÇIKAN YALAN HABERLER!
31:23
ДАЙ МИ ОЩЕ ЕДНО ТАКОВА - Светът на Ванката
8:39
Светът на Ванката
Показвания 504 хил.
Among Us Logic: The Curse of Novisor (Cartoon Animation)
10:16
GameToons
Показвания 1,2 млн.
Esra Erol'da 6 Mayıs 2021 | Tek Parça
2:8:37
Esra Erol'da
Показвания 323 хил.
БЕБЕШКА СТАЯ - ГОТОВА ❗️
11:24
ARTi TV
Показвания 38 хил.